Camping

6 juli 2019 - Hradec Králové, Tsjechië

Eindelijk!!! We zijn er geraakt.... maar hoe...pffff

1/ jongens waren Dinopark snel beu en wilde naar camping om te zwemmen (33graden hier)

2/ mega file rond praag...en ondanks dat de luisterverhalen van harry potter in de smaak vielen was de rit hierdoor toch net te lang

3/ weg naar camping was onderbroken en dat in combi met allerlei andere wegenwerken heeft het ons dik halfuur gekost om aan de camping te geraken. Vraag me niet hoe...dus straks eens uitpluizen voor morgen.

4/ huisje...mja...schoon op foto en van buiten...maar het woord hygiene is niet echt wow en zelf koken is ook niet echt een optie(heb 1 pan)....de buren waren aan bbq...misschien is da een optie...en anders gaan we wel ergens eten. Camping is trouwens mega druk en redelijk chaotisch...maar wel relaxte sfeer (en ze verhuren steps etc)

5/ winkel was na onze geweldige reis niet meer aan de orde...dus da doen we morgen (dan is het opeens 10graden minder en grijs volgens weerbericht)